Budujemy skuteczny landing page

Bez marketingu i szeroko rozumianej promocji swoich działań trudno dziś prowadzić funkcjonującą firmę. Dlatego też warto pamiętać o tym już na starcie. W obecnej rzeczywistości opłaca się stawiać szczególnie na promocję w sieci, gdyż jest ona relatywnie tania i do tego wysoce skuteczna. W niniejszym tekście skupimy się nieco na jednym z przodujących narzędzi, a mianowicie na stronach docelowych.

Strony docelowe, które określa się też mianem landing page, wyróżniają się naprawdę wysoką efektywnością w działaniu. Chcąc osiągnąć zamierzony cel w postaci sprzedaży, zapisu na webinar czy też innym tego typu działanie musimy mieć przygotowany lejek sprzedaży. Tutaj właśnie otwiera się rola dla stron landing page, muszą być odpowiednio przygotowane, aby spełniały pokładane w nich nadzieje.

Wpływ struktury landing page na działanie

Budowa stron docelowych musi prezentować określone cech, gdyż tylko tak uda nam się sprostać założonym celom. Chodzi tu o maksymalne skupienie uwagi klienta na naszej ofercie, a zatem trona tego typu nie powinna rozpraszać uwagi odbiorcy. Przekłada się więc to na określonym typie budowy owej strony. Mamy tu do czynienia z pewnymi stałymi elementami, które mają za zadanie wywołać określone reakcje.

Jak stworzyć landing page, który będzie dla nas sprzedawać?

Bez względu na nasze oczekiwania w każdym poprawnie przygotowanym landing page mamy konkretne elementy. Te, których pod żadnym pozorem nie możemy przeoczyć to:

  • skłaniający do reakcji nagłówek – musi on być skonstruowany w taki sposób, aby po odwiedzinach na stronie internauta wiedział, gdzie jest i do czego jest nakłaniany,
  • wartość dodana, czyli informacja co klient zyska, korzystając z naszej oferty,
  • CTA(Call To Action) – jest to komunikat mający na celu wywołanie konkretnej reakcji. Tym samym idealne są tu konkretne i chwytliwe komunikaty.
  • spójność graficzna – obrazy mają przyciągać uwagę, a nie być tylko ozdobnikiem wypełniającym zawartość strony,
  • rekomendacja – warto być transparentnym, a zatem pokazywać opinie zadowolonych klientów i pokazywać swoje referencje.

Poprzez landing page możemy bardzo łatwo i efektywnie kreować wartościowe leady. Potrzeba tu jednak dobrze skonstruowanej strony docelowej. Warto więc poświecić jej nieco czasu, a zyska na tym nasza sprzedaż.

Author: agmark.com.pl